A new start

Her er vi igjen. En ny blogg.

Hvorfor jeg ikke klare å holde meg på en blogg, er for meg et mysterium. Den forrige bloggen min handlet om da jeg var au pair i Italia. Nå er jeg i Norge og kommer nok ikke til å flytte tilbake til Italia. Jeg elsker Italia, men å bo der ser jeg ikke for meg nå. Jeg kommer til å skrive om mine reiser og eventyr, litt om hverdagen min, mat, bøker, kjærlighet, fotografi, musikk og generelt om det som inspirerer meg. Å blogge er ikke minst en fin hobby, men det er også en delt dagbok. Noe av det fineste med en blogg er det å kunne se tilbake. Minnene har man alltid, men det er ikke alltid man husker hvordan alt var. Om man har skrevet ned tankene, følelsene og eventyrene derimot ser man tilbake og husker det kanskje akkurat slik det var. Jeg mener at en blogg skal være personlig, men ikke alt for personlig. Noe kan man dele, men ikke alt. Det blir spennende å se hvem som følger meg denne gangen og hvordan denne bloggen vil utforme seg.

Ellen

 

About Ellen

https://ellenfr.wordpress.com/
This entry was posted in Everyday life. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

